توليد ملي - افتخار ملي

بالا بردن توليد ملي و حمايت از محصولات داخلي زمينه ساز انقلاب اقتصادي است

مدير كل تبليغات اسلامي كردستان گفت: بالا بردن توليد ملي و حمايت از محصولات داخلي زمينه ساز انقلاب اقتصادي در كشور است.
حجت الاسلام مسعود صفي ياري اظهار داشت: درايت و هوشمندي معظم له بار ديگر به جهانيان ثابت كرد در شرايطي كه دشمن آخرين حربه خود يعني تحريم اقتصادي را اين بار به بهانه انرژي هسته اي در دستور كار قرار داده است و به زعم خود با تحريم فروش كالاها و مصنوعات خود به ايران مي خواهد نظام اسلامي را به كرنش و تسليم وادارد مقام معظم رهبري به تدبير الهي نقشه دشمن را نقش بر آب كرد.
وي با اشاره به اينكه نامگذاري سال 91 به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني از سوي مقام معظم رهبري افزود: اين نامگذاري ابعاد مختلفي دارد كه براي تحقق اهداف آن بايد تمامي مديران ادارات و سازمان هاي دولتي رسالت خود را به بهترين شكل ممكن اجرايي كنند.
مدير كل تبليغات اسلامي استان كردستان به اين ابعاد پرداخت و يادآور شد: تحريم فروش نفت به كشورهاي معاند از سوي كشورمان و بازخوردهاي گسترده آن نشان داد در شرايط بحران و تهديد مقام معظم رهبري به خوبي تهديد را به فرصت تبديل و دشمن را در توطئه هاي خود عليه ايران اسلامي ناكام گذاشت.


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بالا بردن تولید ملی و حمایت از محصولات داخلی زمینه ساز انقلاب اقتصادی در کشور است.
حجت الاسلام مسعود صفی یاری اظهار داشت: درایت و هوشمندی معظم له بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در شرایطی که دشمن آخرین حربه خود یعنی تحریم اقتصادی را این بار به بهانه انرژی هسته ای در دستور کار قرار داده است و به زعم خود با تحریم فروش کالاها و مصنوعات خود به ایران می خواهد نظام اسلامی را به کرنش و تسلیم وادارد مقام معظم رهبری به تدبیر الهی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.
وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری افزود: این نامگذاری ابعاد مختلفی دارد که برای تحقق اهداف آن باید تمامی مدیران ادارات و سازمان های دولتی رسالت خود را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به این ابعاد پرداخت و یادآور شد: تحریم فروش نفت به کشورهای معاند از سوی کشورمان و بازخوردهای گسترده آن نشان داد در شرایط بحران و تهدید مقام معظم رهبری به خوبی تهدید را به فرصت تبدیل و دشمن را در توطئه های خود علیه ایران اسلامی ناکام گذاشت.
وی یادآور شد: در حالی که دشمن این بار از دریچه تحریم اقتصادی پا به میدان مبارزه گذاشتنه است می توان با تحریم کالاهای غربی و بالا بردن تولید ملی و حمایت از محصولات داخلی انقلاب اقتصادی را پایه نهاد و این بهترین شیوه برای مقابله با توطئه های دشمن است.
حجت الاسلام صفی یاری اضافه کرد: شناسایی خلأ ها و کمبودهای داخلی در حوزه تولید، اقدام انقلابی برای جایگزینی کالاهای خارجی و گسترش تولید داخلی با رعایت کیفیت مطلوب و قیمت مناسب نیز از دیگر ابعاد مورد توجه نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی به دیگر ابعاد نامگذاری امسال پرداخت و گفت: حمایت جدی دولت از تولید و تولیدگران داخلی و ایجاد انگیزش و اراده مضاعف بین آنها و فرهنگ سازی برای مصرف داخلی و حمایت جدی مردم از محصولات داخلی و خرید کالاهای ایرانی و ترویج ذائقه و کالای ایرانی از دیگر ابعادی است که در سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.


ا:
+ نوشته شده در 1391/9/26ساعت 21:29  توسط emprator227 | (0) نظر